OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som HR-assistent stödjer du administratör och verksamhetschefen på din arbetsplats och du har varierande arbetsuppgifter, det rör sig bland annat om personalfrågor, nära samarbete med handläggare och kunder. Det är viktigt att du älskar människor och har lätt att samarbeta med både interna och externa partners.
Du hjälper även med administrationen, stöttar våra boendestödjare i deras dagliga arbete och följer upp våra ärenden med biståndshandläggare. Du kommer även göra egenkontroller mm.
Krav på dig som söker:
Erfarenhet av personalansvar
Flytande svenska i tal och skrift.
God datavana.
Önskvärt att du:
Du har någon sorts vårdutbildning eller kunskap om diagnoser/psykiatri.
Har arbetat som HR-assistent, administratör, samordnare eller liknande inom verksamhetsområde boendestöd, hemtjänst eller funktionshinder eller socialpsykiatri.
Vi vill att du är: supersocial, självständig, flexibel och har lätt för att kommunicera med människor. Du är även stresstålig.
Du behöver ha en socialförmåga att skapa och upprätthålla professionella och utmärkta relationer till både kunder, närstående, biståndshandläggare, medarbetare och samverka med övriga kontakter.
Tjänsten är från 50% upp till 100%
Körkort och bil är önskvärt.
Rekryteringen pågår löpande och vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.