OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att vara ansvarig för hela inköpsprocessen; upprätta kontrakt med leverantörer, arbeta med orderläggning och uppföljning, utföra leverantörsutvärderingar samt delta i förhandlingar med kunder.I arbetsuppgiften ingår även att utveckla och aktivt driva inköpsfunktionen framåt i linje med vårt leanarbete.Du skall självständigt ha arbetat med inköpsfrågor under flera år och vara väl förtrogen med de krav som ställs i förhandlings-situationer.Branscherfarenhet ser vi som meriterande.Dessutom är du smidig, förutseende, har gott omdöme och arbetar med stort förtroendekapital.Vi förutsätter att du har god muntlig och skriftlig framställningsförmåga.Du ska ha god förmåga att samarbeta och bidra till en positiv arbetsmiljö.Vi erbjuder dig ett trevligt arbetsklimat där vi satsar på kontinuerlig utbildning av våra medarbetare.Du blir också en del av ett företag med en uttalad entreprenörsanda och ett stort personligt engagemang.Vill du veta mer?