OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till kund i Kista söker vi nu en Inköpare. Uppdraget förväntas starta omgående för att pågå till och med december. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Din roll som Inköpare kommer huvudsakligen innefatta:
• Att utveckla och genomföra strategier i olika indirekta kategorier med relevanta intressenter.
• Att skapa och genomföra inköp- och inköpsbeslut tillsammans med intressenter.
• Kontraktshantering och förhandlingar.
Vem är du?
Vi söker dig som har en bakgrund inom inköp med minst 5 års erfarenhet från upphandlingar och kontraktshantering samt erfarenhet från att arbeta med avtal och prismodeller. Du har en stark analytisk och kommersiell förmåga. Vidare besitter du flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02