Erfaren inköpsassistent sökes till Södertälje!

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Vi söker nu en Inköpsassistent till vår kund.Arbetsuppgifter: Assistera inköpsgruppen med administrativa arbetsuppgifter.Erfarenhet -Svenska flytande i tal och skrift.-Engelska flytande i tal och skrift.-Excel framförallt kunskaper inom kalkylering -Officepaketet generellt -Meriterande om erfarenhet av stordatorsystem (t.ex AROS, MATRIS, Scala) -Meriterande övriga språkkunskaper som polska, tyska och franska. Personliga egenskaper: -Kommunikativ -Service minded -Kunna ha flertalet aktiviteter igång parallellt -Stresstålig För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Detta erbjuder Adecco dig: Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.

Sammanfattning

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023