Erfaren innesäljare till expansivt bolag inom offentlig upphandling sökes

Erfaren innesäljare till expansivt bolag inom offentlig upphandling sökes

Arbetsbeskrivning

Brinner du för försäljning och vill vidareutvecklas inom det? Vill du bli en del av ett grymt team inom B2B-försäljning? Då har vi rätt tjänst för dig!
Ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet, intervjuer sker löpande.

Dina arbetsuppgifter
Som innesäljare hos vår kund kommer du marknadsföra deras tjänster gentemot nya samt befintliga kunder. Du säljer endast till företag där deras största fokus ligger på kunder, som i någon form, själva tagit första steget mot ett köp via någon/några av deras marknadsförningskanaler. Du kommer att arbeta nära ditt team samt försäljningschef där du både kommer få stöd och coachning för att lyckas i rollen.

Om företaget
Vår kund är ett svenskt företag som tillhandahåller kunskap och system för den digitala inköpsprocessen. De erbjuder systemstöd för inköpsanalys, e-upphandling och e-handel i offentlig sektor. Enligt deras användare är deras system lätta att lära sig och enkla att använda. Deras system utvecklas kontinuerligt i samråd med deras kunder som är experter inom upphandling och inköp. Tillsammans med deras kunder bidrar de till en bättre upphandling för att möjliggöra den goda affären.

Din profil
Som innesäljare ser vi gärna att du är tävlingsinriktad, disciplinerad och kan ta ansvar över ditt eget arbete samt innehar en väldigt hög social kompetens. Det är också viktigt att du har ett brinnande intresse för försäljning samt tycker om att arbeta mot uppsatta mål. Eftersom försäljningen sker på telefon ser vi att du ska vara bekväm med datorer och behärska det svenska språket i tal & skrift.

Skallkrav;
- Svenska i tal och skrift
- Dokumenterad erfarenhet av försäljning B2B
- Intresse för försäljning

Meriterande;
- Tidigare arbetat med offentlig upphandling
- Inblick i byggbranschen

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor
Ort: Stocksund
Start: enligt ök.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 23 oktober 2020
  • Ansök senast: 18 november 2020

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Tjäna 40 000 SEK/M

Tjäna 40 000 SEK/M

23 oktober 2024

Jobba Som Innesäljare

Jobba Som Innesäljare

23 oktober 2024

23 oktober 2024

23 oktober 2024