OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Komet söker för kunds räkning en IT-support till ett av bolagen inom en av Sveriges största familjeägda företagskoncern med verksamhet över hela världen. Bolaget är Nordens ledande koncern inom återvinning och miljöservice, där ett långt framskridet kvalitets- och miljötänkande kombineras med ett starkt affärsmannaskap. Information om tjänsten: Du kommer att arbeta som supporttekniker i 1 & 2 line där du stöttar användare i Sverige och Östeuropa vad gäller sådant som teknik, nätverk, windows miljö och Microsoft. Du kommer även att ansvara för att de uppgifter som inte löses inom ServiceDesk eskaleras till rätt instans internt samt i förekommande fall till externa leverantörer och samarbetspartners. Inom arbetsuppgifterna ingår även att deltaga/driva driftmöten med kund, vilket innebär att du kommer att ha ett visst kundansvar. Är du den vi söker? Du har mycket goda kunskaper inom IT-området och har tidigare erfarenheter inom IT-support. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt i något av följande språk: italienska, polska, ungerska, rumänska eller något annat östeuropeiskt språk. Som person är du flexibel, driven och stresstålig. Vidare håller du en hög servicenivå och har en stor ansvarskänsla. Information om uppdraget: Start: Enligt överenskommelse Arbetstid: 7.00-16.00 8.00-17.00 Omfattning: Heltid Sök via www.komet.se, använd nedanstående länk för att ansöka. http://komet.nso-prod1.colo.netstar.se/Default.aspx?documentId=372&or=y&assignmentId=3010 Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.