OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en självständig It-tekniker med en god kommunikativ förmåga! Om denna beskrivning passar in på dig vill vi har just din anmälan idag!
Om uppdraget
Vi söker en It-tekniker för ett 12 månaders uppdrag där det även finns chans till förlängning. Det preliminära startdatumet är den 2 maj 2022. Tjänsten är på heltid 100%, under kontorstid på en stor myndighet belägen i Göteborg. Denna tjänst är säkerhetsklassad, varför registerkontroll genomförs innan start.
Dina arbetsuppgifter
Detta är en varierande tjänst som passar någon som har lätt för att lära sig nya saker. Arbetet sker till stor del i applikationerna Chaos och Ebba där både administrativt och stödjande arbete förekommer kopplat till dessa system. Arbetsuppgifterna är både självständiga med interna och externa kontakter samt kräver samarbete med kollegor inom myndigheten. För att passa för denna tjänst ska du ha erfarenhet av flera olika system och vi värdesätter denna kunskap högt.
Du kommer i denna roll vara ansvarig för avdelningens dagliga drift, genomföra felsökningar och åtgärder, ge stöd och användarsupport, sköta datakommunikation samt drift och säkerhet i större nätverksmiljöer. Arbetet kräver en god kommunikativ förmåga och ett intresse för service.
Dina kvalifikationer
- Högskoleutbildning inom IT samt minst 1 års erfarenhet av liknande arbete; alternativt, gymnasieutbildning samt 3 års erfarenhet av liknande arbete
- Minst 1 års tidigare erfarenhet av arbete med it-support samt backofficearbete som administrativa arbetsuppgifter.
- Erfarenhet av arbete i Chaos och Ebba
- Erfarenhet av dokumentationsarbete
- Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk och kommunikation- och informationssäkerhet
- Erfarenhet från tidigare arbete i Windows, MS Office, Skype, Excange, Cisco AnyConnect, Remedy och ITSM
- Erfarenhet av ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson