OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN:
I rollen som junior Service Manager kommer du som erfaren tekniker ingå i ett mindre team på 5 personer. Ni kommer tillsammans serva hela bolaget internt som innefattar cirka 100 medarbetare. Det är varierande uppgifter som innefattar allt från lättare arbetsuppgifter som att hjälpa en kollega som inte kommer in på datorn till att hantera mer komplexa system. Då bolaget sitter i en komplex IT-miljö krävs det att du som person har en bra teknisk förståelse för att kunna hantera arbetet på ett bra sätt. Arbetet innefattar både hård- och mjukvara vilket gör att du som person även skall se charmen i en flexibel vardag där ingen arbetsdag är den andra lik. Vidare råder en familjär kultur på bolaget trots dess storlek där personlig utveckling sätts i fokus. Därmed passar tjänsten dig som ser långsiktigt på tjänsten och som vill utvecklas tillsammans med bolaget.
VI SÖKER DIG SOM:
Har arbetat som tekniker i några år och som nu vill ta nästa steg i karriären. Du skall ha ambitionen att växa i ditt ledarskap och därmed se det som naturligt att på sikt arbeta 50% som Service Manager. Du har en god teknisk förståelse och har förmågan att sätta dig in i- och förstå stora komplexa system. Vidare känner du dig trygg att arbeta med Windows 10, Linux och VMware. Som person är du driven, noggrann och en lagspelare. Du besitter goda ledaregenskaper och ser positivt på att få utveckla dina kunskaper ytterligare och leda teamet i rätt riktning.
Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess. Därför krävs att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning gjord av myndighet.
OM KUNDFÖRETAGET:
Företaget är ett försvars- och säkerhetsföretag som är världsledande inom många områden. Företaget är också ett möjligheternas företag. Ett företag där vi ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.
OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från Kunden och vår sida är att du efter 6-12 månader blir direktanställd hos kunden.
STARTDATUM:
Omgående med hänsyn till uppsägningstid
ÖVRIG INFO:
Omfattning: HeltidPlacering: Göteborg, 10 minuter från korsvägenKontaktuppgifter: Gabriella Bergström, konsultchefLön: Fast månadslön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
OM FRIDAY:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.
Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!
Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.
Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?
Sökord: tekniker, service manager, förvaltningsledare, ledare, försvaret, VMware, Windows 10, Linux