OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Brinner du för kaffe och HoReCa- branschen? Vill du var en del av en ledande organisation med några av Sveriges största kunder? Då har vi möjligheten för dig.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är försäljning och marknadsföring av vår kunds koncept på kaffemaskinsprodukter samt övrig restaurangutrustning, service och hyrestjänster till befintliga och nya kunder på ett sådant sätt att företagets uppsatta säljmål uppnås. Detta skall ske i enlighet med god affärssed och så att vår kunds goda namn, rykte och kvalitet bibehålles och utvecklas.
I din roll som Key Account Manager hos vår kund så ansvarar du över några utav bolagets nyckelkunder där du har kontinuerlig kontakt för att se över deras aktuella och kommande behov. Du hanterar hela säljprocessen från ax till limpa och bidrar ständigt till utveckling av både kunder och verksamheten. Du genomför kundaktiviteter samt utbildningar för deras kunder. Utöver försäljning ingår också leverera Service Level Agreement (SLA) data och servicerapporter, inköps statistik etc. enlighet med Ramavtalet. Du tar även ansvar över att vara uppdaterad med kaffetrender som presenteras för kunderna.
Om företaget
Vår kund erbjuder en härlig organisation med högt i tak, mycket energi och glädje samt goda möjligheter till att utvecklas inom bolaget och med produkterna.
Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande försäljning från HoReCa branschen och vill ta dig an en ny utmaning. Du har varit KAM och förstår vikten av att förvalta och utveckla dina befintliga kunder. Du har koll på marknaden och brinner för utveckling av både tjänster och produkter. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska och B-körkort är ett krav.
Som person vill vi att du är driven, orädd och socialt anpassningsbar. Du brinner för kundkontakt och för dig är det självklart att alltid göra det lilla extra för dina kunder. Du tar dig an utmaningar med hög energi och trivs med att vara spindeln i nätet som projektleder såväl aktiviteter, utbildningar samt mässor.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson