OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är mer än bara en arbetsgivare
Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Det vi har gemensamt är våra värderingar; serviceanda, laganda och utveckling. Med våra tjänster bidrar vi till ökad livskvalitet. Vi uppskattar socialt ansvar och samhällsengagemang. Vi bryr oss helt enkelt om varandra och vårt samhälle, och erbjuder trygghet, tillit och glädje.
Centralhuset Konferens är en av Göteborgs kanske vassaste konferensverksamheter. Med vårt läge mitt i Göteborgs Centralstation jobbar vi med alla typer av möten. Nu söker vi en driven, engagerad och erfaren konfernsvärd till en 50% tjänst. Vissa möjligheter finns ibland för mertid och vi räknar med att marknaden växer succesvt efter pandemin och därmed tjänsten.
Vi söker nu en medarbetare till ovanstående uppdrag. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;
• Bokningar i vårt bokningssystem
• Utföra möbleringar och ge teknisk support
• Offerter, bekräftelser
• Service till våra gäster, daglig drift
• Beställningar och kommunikation med restaurang och andra leverantörer
• Aktivt delta på mässor och säljaktiviteter då och då
Kvalifikationer/Krav:
• Dokumenterad erfarenhet från minst 5 års operativt konferensarbete
• Flytande svenska i tal och skrift
• God engelska i tal och skrift
• Kunna formulera sig väl i tal och skrift
Egenskaper:
• Engagemang
• Ordning och reda
• Samarbetsförmåga
• Vilja att tillsammans med kollegor driva och utveckla en produkt utöver det vanliga
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidareanställning 50%. Oregelbundna arbetstider
Lön enligt kollektivavtal.
Din ansökan vill vi ha senast 6 november 2021.
Tillträde efter överenskommelse.
Rekrytering sker löpande.
Frågor kring tjänsten kan mailas vår Platschef på peter.numerius@sodexo.com
VIKTIGT! Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan och stor entreprenörsanda startade han ett litet företag som levererade mat till företag i hans hemstad Marseille. Idag är Sodexo en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 64 länder. Vi är världsledande inom Quality of Life Services vilket betyder att vi varje dag arbetar med målet att bidra till människors livskvalitet.
Genom över 100 olika tjänster effektiviserar och säkerställer vi att olika servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser, t ex: lokalvård, arbetsplats-, måltidstjänster. Vi driver även hjälpmedels- och konferensverksamhet.
Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen och har resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser. Vi är 420 000 medarbetare i 64 länder som kommer i kontakt med 100 miljoner konsumenter - varje dag.
Det gör oss till ett av världens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,