OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en medarbetare till vår kund belägen i Solna i Stockholm. Du kommer att arbeta med varierande administrativa uppgifter allt från posthantering, skriva dokument, hantera beställningar, kalenderbokningar till arkivering. Det innebär också enklare ekonomiadministrativa uppgifter, att registrera bokföringsunderlag som kund- och leverantörsfakturor. Du kommer även att arbeta med kundservice vara kundens ansiktet utåt både genom den personliga kontakten och via telefon. Kravprofil - Du har 3-årig gymnasieutbildning gärna inom ekonomi - Du kan office-paketet. - Du har minst ett års yrkeserfarenhet. Som person är du är noggrann, strukturerad, socialt begåvad och är duktig på att hantera kundkontakter både det personliga mötet och via telefon. Du tycker om att serva människor samt har ett öga som ser vad som behöver göras. Skicka in ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande!