Erfaren kontorsansvarig till internationellt bolag i Solna

Erfaren kontorsansvarig till internationellt bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
I rollen som kontorsansvarig hos vår kund kommer tillhöra deras Facility Management Team och tillsammans med dina kollegor säkerställa att internservicen håller högsta nivå. Ni ansvarar för ett större kontor där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:

• Ansvar för reception och att ta emot besökare samt boka konferensrum
• Administrativ support till interna medarbetare
• Beställa kontorsmaterial och hantera inköp
• Vara kontaktperson gentemot leverantörer
• Avtalshantering

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start i början av januari 2022 och som sträcker sig inledningsvis 3 månader – med möjlighet till förlängning. Arbetet utförs i kundens lokaler i Solna.
Vem söker vi till denna roll?
Vi söker dig som har mångårig erfarenhet som kontorsansvarig där du varit ansvarig för allt från leverantörskontakter till avtalshantering och budgetarbete. Vi ser också att du har en god systemkunskap samt att du har mycket goda kunskaper i engelska – då vår verksamhet är utpräglat internationell. Har du även erfarenhet av att projektleda kontorsförändringar ser vi det som starkt meriterande.

Som person är du social, professionell och har en naturlig fallenhet för service. Du har ett proaktivt och strukturerat förhållningssätt och lämnar ingenting åt slumpen, samtidigt som du är prestigelös och hjälper till där det behövs. Du tar gärna egna initiativ och har en god administrativ förmåga.
Du erbjuds
Du erbjuds en självständig och rolig roll på ett spännande företag inom dagligvaruhandeln. Uppdraget förväntas starta i början av januari 2022 och löpa inledningsvis 3 månader. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Susanna Waering på susanne.waering@jurek.se

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande!
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

Sökord: kontorsansvarig, kontorsassistent, Office Manager, Office Admin, Office Coordinator, Office Administrator.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 21 januari 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024