OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en erfaren kundservicemedarbetare på deltid till vår kund i Solna, Stockholm. Välkommen med din ansökan!
Har du flera års erfarenhet av kundservicearbete och dessutom en bakgrund inom finans? Nu söker vi dig som är kommunikativ, lyhörd och lösningsorienterad för ett spännande konsultuppdrag på 50% hos vår kund i Solna, Stockholm. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du stötta nuvarande Customer Collaboration Manager. Läs mer och skicka in din ansökan redan idag!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa till och avlasta nuvarande Customer Collaboration Manager. Dina arbetsuppgifter kommer vara att:
• Plocka fram underlag till Customer Collaboration Manager som för dialog med kund.
• Arbeta tillsammans med Finans för att förstå effekterna av låg servicegrad.
• Skapa kvoteringar och säkra optimal fördelning av befintligt varulager.
• Optimera interna rutiner och därmed frigöra tid för kundservice och KAM-organisationen.
• Hantera krediteringar.
• Delta i implementering av ärendehanteringssystem (representera kundservice).
• Eventuellt ha teamleadansvar för kundtjänstteamet.
Värt att veta
Det här är ett konsult uppdrag på 50% som startar omgående och pågår t.o.m. december 2023. Du kommer vara anställd av TNG men arbeta i Orklas lokaler i Solna.
Våra förväntningar
För att lyckas i den här rollen ser vi att du har flera års erfarenhet av operativt kundservicearbete och en bakgrund inom finans. Du har tidigare arbetat med processförbättringsarbete samt implementerat ärendehanteringssystem. Vidare har du erfarenhet av cash collection/OTC. Det är meriterande om du har kunskaper inom SAP och FMCG-branschen (gärna inom dagligvaruhandeln).
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07