Erfaren kundservicemedarbetare (Helsingborg)

Erfaren kundservicemedarbetare (Helsingborg)

Arbetsbeskrivning

Kan du leverera kundservice i världsklass!
Och vill jobba i en dynamisk och modern kunderviceorganisation?  Då har vi rollen för dig!
Vi söker för vår kunds räkning en medarbetare till kundserviceteamet med placering i Helsingborg.


Vi som arbetar på NSVA, Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp, vet att vi har ett av de viktigaste jobben som finns. Vi ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att det vatten vi släpper följer de lagar och krav som finns. Det är en uppgift som inte bara kräver den yppersta av kompetenser utan även ett stort ansvar från var och en av oss. Vilken uppgift du än har på NSVA så är din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att vi kan leverera det resultat som samhället förväntar sig av oss. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte sätter vi fundamentet för ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver oss. Vi är idag cirka 250 medarbetare.
Avdelningen Kundnära tjänster ansvarar för att utföra tjänster till våra ägarkommuner inom områdena kundservice, växel och reception, fakturering och kravhantering gällande bruknings- och anläggningsavgifter, planering, byte och kontroll av vattenmätare, planering och hantering av övriga mätarärenden, kundkommunikation samt intern och extern kommunikation.

Om tjänsten

Som en del av företagets kundservice arbetar du i en inspirerande och nyskapande atmosfär med härliga kollegor. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär huvudsakligen att besvara inkommande ärenden via kanalerna mail och telefon samt besvara samtal som kommer in på vårt växelnummer. Ärenden är av olika slag som t.ex.
  Ta emot besökare
Registrera och hantera fakturor som kommit i retur samt uppdatera fakturauppgifter
Registrera autogirobeställningar
Svara på fakturafrågor
Administrera mailboxen ”Kundservice Intern”
Registrera kunders avläsningar
Ta fram förfrågan på driftskostnader
Skicka välkomstbrev
Registrera ägarbyten
Skapa vattentankstationsnycklar

Vi söker dig som Har erfarenhet av kundservice minst 2 år
Har minst gymnasieutbildning.
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Goda kunskaper i MS Office-paketet
Vana från ärendehanteringssystem är meriterande
Är en förebild för dina kollegor genom ditt positiva sätt och din förmåga att vara lösningsorienterad och ta egna initiativ
Du är prestigelös, positiv och nyfiken
Samarbete och kommunikation är en självklarhet för dig
Arbetsuppgifterna kommer utföras både självständigt och tillsammans med kollegor. Det är därför viktigt att du trivs att samarbeta med andra, är trygg i din kommunikation och tar ansvar för dina arbetsuppgifter

Övrig information

Tjänsten är en visstidsanställning på heltid, under kontorstider 8-16,30 med start så snart som möjligt och fram till 31 december med möjlighet till förlängning.
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se



Övrig information
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024