OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice och vill arbeta med kundsupport? Vi söker nu nästa kundtjänstmedarbetare till internationellt och välkänt techbolag med stora utvecklingsmöjligheter.
Rollen innebär att du kommer att arbeta i firstline där du främst kommer att ta emot och hantera ärenden från företagskunder via både telefon och mail. Det kan innebära att bistå med teknisk support, hantera fakturafrågor, omprogrammering av betalterminaler, felsöka och vägleda i de ärenden som kunden har frågor kring.
Vi söker dig som:
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänst
- Är intresserad och villig att utvecklas inom service och teknisk support
- Har en god kommunikativ förmåga och kan ta olika typer av människor
- Är lösningsorienterad, effektiv och strukturerad
- Trivs i en öppen arbetsmiljö och är flexibel som person
- Innehar slutbetyg från gymnasiet
- Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Detta erbjuds:
- Högt tempo och utvecklingsmöjligheter
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
- Kontor i centrala Stockholm
Verifone grundades 1981 och tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. De är idag världsledande inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och finns i mer än 150 länder världen över. Verifone tillhandahåller lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.
Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00.
Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!