OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter utmaningar, möjligheter och ansvar? Talar du både engelska och svenska? Vi söker nu en lösningsorienterade och målinriktade kundservicemedarbetare till vårt servicecenter i Malmö.
Du kanske är den person vi letar efter och den sista pusselbiten i vårt team!
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare på Barona kommer du hantera kundärenden per telefon och mail. I kundservice teamet är du en viktig del av den dagliga servicen och din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att besvara kundförfrågningar gällande boendet vilket kommer göras genom telefon, chatt och mail. Din uppgift är att lösa problem, informera om tilläggstjänster och erbjuda kunden en första-klassig service upplevelse.
Låter detta som något för dig?
Är du driven, social och brinner för kundbemötande? Uppskattar du dessutom att arbeta i ett sammansvetsat team som alltid ger sitt bästa kan detta vara tjänsten för dig. Vi förväntar oss inte att du redan ska kunna allt när du börjar hos oss utan vi tror på att du kommer långt med rätt inställning och en strävan efter att bli expert på det du gör. Vi ser gärna att du är en naturlig problemlösare som klarar av att göra flera uppgifter samtidigt och inte har något emot att arbeta i en miljö där det är högt tempo. Vi ser att du pratar flytande svenska och engelska och kunskaper inom norska och danska är meriterande. Vi söker en självgående och ambitiös person men som inte heller glömmer vikten av att ha roligt på jobbet! Vi är ett team med mycket humor och glädje, vill du bli vår nya kollega?
Vi söker dig som:
• Du är social och har en dynamisk arbetsmoral
• Du värdesätter kraften i att arbeta tillsammans och vill ge ditt bästa
• Du är en problemlösare av naturen och kan hantera flera uppgifter samtidigt, utan att blir stressad
• Du har utmärkt situationsmedvetenhet och förmåga att reagera på olika kundsituationer
Övrig information
Då uppdraget startar den 1 juni behöver du kunna starta omgående. Här får du chansen att bli en del av ett glädjefullt team och utvecklas till en expert inom kundservice. Vi ser gärna att du är villig att ta dig an uppdraget under minst ett år.
I början av arbetet kommer du att få en ordentlig introduktion så du behöver inte vara expert från första dagen. Det viktigaste är attityden och viljan att utvecklas i din roll! Goda kunskaper inom svenska och engelska är obligatoriskt medan kunskaper inom nordiska språken är meriterande.
Lönen bestäms i enlighet med lokalt kollektivavtal och vi erbjuder fast månadslön.
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/
Några frågor eller vill du ha ytterligare information? Maila våra rekryterare Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!