OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Ta chansen och var med på en spännande utvecklingsresa hos vår kund Adda AB. Drivs du av att vara en viktig pusselbit i den goda offentliga affären är det här din chans!
Nu söker vi dig som vill arbeta i kundsupport, där du kommer ha en nyckelroll för att nå uppsatta mål samt att vara offentlig sektors mest värdeskapande samarbetspartner. Du kommer att bidra till att kunder använder Addas ramavtal på bästa sätt.
Hos Adda AB får du arbeta med högkvalificerat kundsupportarbete och vägleda kunder i allt från deras avrop ur ett avtalstekniskt och affärsmässigt perspektiv till frågor rörande medlemskap och inloggningar. Lika viktigt som det är att ge kunder den bästa servicen är det att ta vidare kunskap och erfarenhet in i den övriga verksamheten. Du levererar information och analyser för att du och ditt kategoriteam ska nå bästa resultat. Kundsupport är bemannad kontorstider och frågorna besvaras per telefon och e-post.
För att trivas hos Adda AB tror vi att du drivs av att ständigt lära dig nytt. Du får snabbt sätta dig in i nya avtalsområden, hantera en stor mängd information och utifrån det, ge korrekt information till våra kunder.
Din profil
Kvalifikationer för uppdraget:
-Du har minst fem års erfarenhet från arbete nära kunder och vet vad som krävs för en lyckad kundrelation
- Du har erfarenhet från arbete med inköp, försäljning, kundsupport eller annan kundnära verksamhet gärna inom IT-branschen
- Du är lika duktig på samtalet med kund som det skriftliga svaret och har den pedagogiska förmågan och viljan att göra varje kund nöjd
- Meriterande är erfarenhet från och kännedom om hur den offentliga marknaden fungerar
Din erfarenhet
För att lyckas i rollen som kundsupportmedarbetare hos oss är du en driven och strukturerad person som ser service som en självklarhet. Viktigt är att du har den goda affären i centrum för att på så sätt bringa bästa nyttan till våra kunder. Vi tror också att du är snabblärd, noggrann och drivs av att lösa problem. Kundsupporten är i ett utvecklingsskede och därför krävs en vilja och nyfikenhet att följa med i utvecklingsarbetet.
Vi erbjuder
För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos Arena Personal erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902