OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HORNBACH Byggmarknad AB
Om rollen
Tycker du om att ge bästa möjliga service och i synnerhet inom kundtjänst? Är du dessutom lösningsfokuserad samt är lyhörd för kundens behov? Har du tidigare erfarenhet inom någon form av kundservice? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi fler duktiga medarbetare som kan vara med och utveckla vår avdelning.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med frågor som rör beställningar som görs på webben. Du kommer alltså att vara den första kontakten kunden får när de kontaktar vår support.
Exempel på förekommande arbetsuppgifter
* Du hanterar en stor mängd inkommande mail och samtal tillsammans med dina kolleger.
* Du fungerar som navet i kommunikationen mellan kunden och våra olika supportavdelningar, när det gäller att lösa mer komplexa kundärenden.
* Hantering av försändelser i form av returer av fakturor eller avtal och reklamationer, allt för att ge kunden den bästa möjliga serviceupplevelsen
Din profil
* Vi tror att du som söker har erfarenhet från service- eller försäljningsbranschen
* God datorvana och goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel är också meriterande
* Som person är du driven, engagerad, strukturerad och brinner för att ge varje kund bästa möjliga service
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 40 tim/veckan. Schemalagd arbetstid måndag- fredag 07.00-16.00
Lön: Lön enligt överenskommelse
Förmån: Vinstandel finns att tillgå
Tillträde: Enl. överenskommelse
Vi går igenom alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut så vänta inte med din ansökan.