OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sprio söker nu en initiativtagande och strukturerad kundtjänstmedarbetare på heltid till Qasa och deras växande supportteam. Har du intresse för service och söker en roll att kunna utvecklas i? Är du mån om att bidra till positiv stämning och vill arbeta i en föränderlig miljö? Då är det här tjänsten och företaget för dig!
Qasa är en tjänst för uthyrning av bostäder där de bland annat hjälper till att hitta rätt hyresgäst, hantera avtal, betalningar och allt som kan kännas svårt vid en uthyrning. I rollen som kundservicemedarbetare kommer du vara behjälplig för Qasas befintliga kunder där arbetet sker i huvudsak via telefon, chatt och mail. Du kommer hantera ärenden gällande depositioner, försäkringar och vräkningar samt generella frågor kring kontrakten. Tjänsten innehåller en del administrativt arbete, det är därför viktigt att du är strukturerad och noggrann.
Qasa präglas av ett ungt team med bra samhörighet och högt tempo, vi ser därför att du gillar förändringar, är prestigelös och ser värdet i att alla hjälper varandra framåt.
Din profil:
- Initiativtagande, ansvarsfull och strukturerad
- Gillar förändringar och är öppen för att testa nya saker
- Sprider positiv energi och är en teamplayer
- Lösningsorienterad som ser möjligheter snarare än problem
- Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
- Har erfarenhet från servicebranschen
- Har minst 6 månaders erfarenhet från kundtjänstarbete med chatt eller telefon som verktyg
- Meriterande med erfarenhet av administrativt arbete
Qasa erbjuder:
- Fem dagars betald produktutbildning och upplärning
- En ung arbetsplats med AW:s och sociala aktiviteter
- Modernt kontor i centrala Stockholm
- Ett växande företag som erbjuder högt tempo och utvecklingsmöjligheter
Tjänsten är på heltid och beräknas starta så snart vi hittat rätt kandidat. Arbetstider är förlagda under vardagar kl. 09-18.
Välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande!