Erfaren kundtjänstmedarbetare sökes till fordonsgigant

Erfaren kundtjänstmedarbetare sökes till fordonsgigant

Arbetsbeskrivning

Känner du igen dig själv i att ha ett genuint intresse av att tillhandahålla utmärkt kundservice och motiveras av att arbeta i ett hårt arbetande team som möter utmaningar på ett optimistiskt sätt? Är du även nyfiken till naturen och drivs av att hela tiden lära dig nya saker? Då kan detta vara en roll för dig.

Om företaget
Du kommer att arbeta som kundtjänstmedarbetare till en av världens främsta biltillverkare med huvudkontor i Göteborg. Företagets mål är att ge sina kunder friheten att röra sig på ett personligt, hållbart och säkert sätt. Verksamheten startade upp 1927 och har sedan dess alltid haft ett fokus på innovation som nu mynnar ut i att snart endast tillhandahålla miljömedvetna elbilar.

Dina arbetsuppgifter
Som kundvårdsspecialist kommer ditt ansvar vara att leverera en enastående och personlig kundupplevelse som tillgodoser nuvarande samt framtida konsumenters behov under hela köp- och ägarresan. Du kommer att få en insikt i företaget och lära dig om både konsumenterna och produkterna vilket är värdefullt om du vill bygga en framtida karriär inom företaget.


I din yrkesroll innefattas följande arbetsuppgifter:
- Kommunicera med konsumenter via telefon, mejl, chatt och sociala medier
- Samordna bogsering och vägtjänster för bilägare
- Hantera leadgenerering, delegering och uppföljning av leads för att säkerställa att de används effektivt

Det är viktigt att kunna prioritera samt skicka vidare våra kunders feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team. Din roll inkluderar att kontinuerligt och aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med intressenter inom och utanför kundtjänst för att ytterligare förbättra kvalitet och effektivitet i processerna,

Din profil
Vi värdesätter tidigare erfarenhet inom kundtjänst och/eller kundservice från en säljarroll. Vi tror att du vet hur du arbetar med CRM-system och är duktig på att använda teknik och programvara.

Skallkrav
- 2 till 6 års erfarenhet av kundhantering
- Kan tala och skriva flytande engelska
- Kan tala och skriva flytande i minst ett nordiskt språk

Meriterande
- Körkort
- Hantera CRM system
- Bilintresse

Personliga egenskaper
- Nyfiken
- Kundfokuserad
-Innovativ

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Område: Göteborg
Arbetstider: Vardagar, kvällar, helger och helgdagar
Start: Omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb