Erfaren kundtjänstmedarbetare till Solna

Erfaren kundtjänstmedarbetare till Solna

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet från kundservice eller kundsupport och letar efter nästa utmaning? Drivs av att hjälpa kunder och att ge en god service? Här får du möjligheten att arbeta i en varierad roll på ett framgångsrikt bolag mitt i Solna.

Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare är ditt huvudsakliga ansvar att hjälpa våra kunder till en positiv användarupplevelse. Du ingår i ett mindre team som jobbar med support, kundservice och administration.

Viktigast i din nya roll kommer vara att leverera en god kundupplevelse till kunderna som ringer in samt vägleda kunden pedagogiskt.

Vi ser att du som söker gärna har erfarenhet av kundtjänst eller kundsupport och älskar att ge service över telefonen till kunder.

Vår kund arbetar i affärssystemet Navision och en av dina arbetsuppgifter är att hitta rätt lösning till kunden som du hanterar i det interna ärendehanteringssystemet.

Fler exempel på arbetsuppgifter kan vara:

- Ta emot inkommande samtal och lägga upp ärenden.

- Besvara kundernas frågor

- Slussa vidare eller till en annan avdelning.

Du ingår i ett mindre team och tillsammans är ni ständigt inloggade på mail och telefon för att för att skapa nöjda kunder och ge den absolut bästa servicen. Tjänsten är placerad i kundens lokalet mitt i Solna.

Dina arbetstider kommer vara mån-tors kl 9-17 och fre kl 8-16.

Vi tror att det här är bra erfarenheter för rollen:

- Du har tidigare minst 1 års erfarenhet av kundservice eller kundsuppport

- Du älskar att ge bra service och skapa bästa kundupplevelsen.

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

- Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Teams).

Personliga egenskaper:

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är serviceinriktad och nyfiken och trivs med att jobba med problemlösning.

Du har en positiv attityd. Du sätter alltid kunden i fokus och arbetar alltid för att skapa nöjda kunder. Vidare har du med bra energi och gillar att jobba i team. Du trivs i en social roll med ett högt arbetstempo. Slutligen är du målfokuserad och motiveras av att leverera goda resultat.

Mer om tjänsten:

- Tillsättning: Omgående

- Omfattning: heltid

- Placering: Solna

- Uppdragstyp: 6 månaders konsultuppdraguppdrag med goda möjligheter till förlängning eller anställning om båda parter önskar.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår Konsultchef Ellinore Pereira på Ellinore.pereira@andaragroup.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Professionals
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2024
  • Ansök senast: 21 juli 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024