OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är din möjlighet att få kliva in i ett roligt och fartfyllt företag. Prodoc skapar digitaliserade och användarvänliga tjänster till sina kunder. I rollen får du ta stort eget ansvar och erbjuds fantastiska utvecklingsmöjligheter! Välkommen in med din ansökan!
Information om tjänsten
Prodoc är en del av Trexium Group AB och de hjälper sina kunder att frigöra tid och kraft till sin kärnverksamhet tack vare deras rikstäckande service- och supportorganisation med eget lager- och logistikcentrum. Detta genom att säkerställa funktionella, effektiva och problemfria dokument- klient- och kommunikationstjänster där kund, användare, miljö, service och funktion är i fokus.
De är 60 personer på bolaget och du ingår i logistik-avdelningen som består av 15 medarbetare. Du arbetar enbart med företagskunder (B2B) och är involverad i allt från enskilda beställningar till större leverans-projekt. Du kommer ta stort eget ansvar för dina leveranser samtidigt som du alltid har kollegor att vända dig till vid frågor. Ni har alla en "kan göra" attityd, god sammanhållning samt strävar efter att hålla en hög kvalitet.
Du erbjuds
• En central roll i ett team som uppmuntrar initiativ, kreativitet och utveckling
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt och spännande bolag!
• Ett team som har riktigt roligt ihop och där alla får möjlighet att bidra till företagets framfart.
• En flexibel arbetsplats där du får arbeta hemifrån ca 1-2 dagar i veckan
Arbetsuppgifter
I din roll som Leveranskoordinator inom print-lösningar kommer du sköta många parallella beställningar och ärenden samtidigt. Du kommer exempelvis att:
• Ta emot orderunderlag och planera hela leveransen
• Kontakta kunder för kompletterande information
• Boka transport
• Administrera ordrar i olika ärendehanteringssystem
• Ha löpande kundkontakt via telefon, mail / ärendehanteringssystem
• Följa upp leveranser och säkerställa att allt går som planerat
• Följa upp kostnader
Vi söker dig som
Har erfarenhet från en liknande roll och som gärna tar stort eget ansvar i ditt jobb. Du är orädd, kan hantera många bollar i luften och sätter alltid kunden i fokus. Vi tror även att du är en problemlösare och tar varje möjlighet att lära dig något nytt. Vidare har du:
• Minst 1 års erfarenhet av leveranskoordinering
• Mycket god systemvana
• Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
START: Omgående, enligt överenskommelse.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: kathinka.evers@pn.se
Professionals Nord söker för Prodocs räkning en Leveranskoordinator. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Prodoc. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Prodocs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner