Erfaren logistiker till internationellt företag

Erfaren logistiker till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Har du ett öga för planering och materialförsörjning? Vill du vara en del av ett världsledande bolag inom automatiska system för grindar, portar och dörrar? Då är detta tjänsten för dig. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som lagerlogistiker hos vår kund kommer arbetsuppgifterna i huvudsak vara att samordna och understödja regionerna med materialförsörjning och hanterandet av materialbeställningar. Rollen ställer krav på god planeringsförmåga och noggrannhet eftersom du ansvarar över flödet av material, beställningar och förfrågningar. Du kommer dessutom att kontinuerligt övervaka och revidera beställningar samt inleveranser utifrån förändrade behov eller avvikelser i produktionsflödet. Arbetet kan gå från högt till lågt och därav förväntas du även kunna anpassa ditt arbetssätt utifrån verksamhetens behov.

OM FÖRETAGET
Vår kund är ett världsledande företag inom lås- och säkerhetslösningar som verkar i över 70 länder globalt. Vår kund tillhandahåller ett komplett utbud av accesslösningar som gör att miljontals människor och företag känner sig säkra och trygga.

Mer information om vår kund fås vid intervjutillfälle.

DIN PROFIL
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning mot lager, logistik eller inköp. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll inom materialförsörjning och ERP-system samt Excel. Du kommunicerar på svenska såväl som engelska och innehar B-körkort. Vidare trivs du både i att arbeta självständigt under eget ansvar och i grupp med andra. Som person är du duktig på att upprätthålla kontakt med människor, vårda- och bygga relationer. Du är dessutom serviceinriktad, strukturerad och kan prioritera mellan arbetsuppgifter.

SKALLKRAV
- Eftergymnasial utbildning mot lager, logistik eller inköp.
- Erfarenhet av materialförsörjning, ERP-system och Excel.
- Svenska och engelska i tal och skrift.
- B-körkort.

OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Landskrona
Arbetstider: 08.00 – 17.00
Omfattning: Heltid
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Logistikkoordinator – För framtida behov

Logistikkoordinator – För framtida behov

23 oktober 2024

11 oktober 2024

11 oktober 2024

Supply Planner sökes till Intersport

23 oktober 2024