OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren lokalplanerare med ett affärsmässigt förhållningssätt? Välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker för kunds räkning en lokalplanerare på heltid, arbetstid 8-17, med start i mitten av augusti. Uppdraget pågår tills 2022-09-01, med möjlighet till förlängning. Möjlighet till distansarbete 2-3 dagar i veckan finns.
Placeringsort: Norrköping.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer arbeta tätt tillsammans med en lokalplaneringskollega för att skapa helhetsperspektivet utifrån kommunens bästa. I denna roll arbetar du även i nära samarbete övriga kollegor inom avdelningen fastighetsförvaltning, fastighetsprojekt, lokalstrateger och kunder inom de olika verksamhetskontoren i kommunen med syfte att säkerställa funktion och avtalsvillkor kopplat till lokalerna i dialog med fastighetsägare.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Genomföra lokalbehovsanalyser i samråd med kund
- Utreda och dimensionera lokaler efter olika kunders behov med en effektiv och affärsmässig lokalanvändning i fokus.
- Undersöka förutsättningar i kommunens befintliga fastighetsbestånd men med ett fokus på inhyrning från privata fastighetsägare.
- Ansvara för kontakter med privata fastighetsägare, kravställning, förhandling och tecknande av nya hyresavtal.
- Hantera villkorsändringar och uppsägningar.
- Vid behov bereda underlag inför politiska beslut.
Dina kvalifikationer
Krav för tjänsten:
- Eftergymnasial utbildning inom fastighetsområdet
- Arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen
- Erfarenhet av hantering av hyresavtal
- Erfarenhet av arbete inom lokalresursplanering
- Kunskaper inom hyreslagstiftning
- Du har en bra samarbetsförmåga samt en känsla för service. Vidare är du problemlösande och har en förståelse för affärsmässiga principer.
- Du uttrycker dig tydligt och välformulerat både i enskilda möten och i grupper.
- B-körkort
Meriterande:
- Kunskaper om samt erfarenhet av offentlig verksamhet
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Nadine Ayari, nadine.ayari@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson