OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är Region Östergötland och vi finns på Vrinnevisjukhuset, Motala lasarett samt vårdcentraler/folktandvård i hela Östergötland. I vårt uppdrag ingår olika tjänster som lokalvård, måltid, reception, inre logistik mm.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att utföra sjukhusstädning och annat angränsande servicearbete på Vrinnevisjukhuset eller någon/några av regionens vårdcentraler och folktandvård samt upprätthålla god kvalitet på utfört arbete.
Vi lägger stor vikt på seriositet och lämplighet.
Kvalifikationer/Krav:
• Du skall ha genomgått gymnasieskola eller motsvarande
• Dokumenterad erfarenhet av yrkesmässig städning (erfarenhet från städning på sjukhus är meriterande) eller annat servicearbete
• Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
• SRY, PRYL, Insta 800 , Dansk hygienstandard eller motsvarande utbildning är meriterande
• B-Körkort är meriterande
Personliga egenskaper:
• God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor
• Lyhörd för kundens behov
• God samarbetsförmåga
• Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag
• Noggrann, strukturerad och systematisk
• Självständig och handlingskraftig
• Förmåga att lyssna och ha en kommunikativ förmåga
• Positiv attityd
• Du delar våra värderingar serviceanda, laganda och utveckling
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidare anställning på heltid gäller på Vrinnevisjukhuset. För vårcentraler gäller deltid med varierande tider men vi har även vissa pass upp till heltid.
Provanställning tillämpas.
Arbetstid Vrinnevisjukhuset kl 6:00-15:00 enligt 3 veckors schema. (helgarbete var tredje vecka)
Introduktion börjar snarast.
Har du frågor kontakta arbetsledare med platsansvar Dorin Andrei, mail dorin.andrei@sodexo.com.
Din ansökan vill vi ha senast den 15e juni. Intervjuer och rekrytering sker fortlöpande.
Ansökan kan endast göras via vår hemsida/rekryteringsverktyg.
Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom servicetjänster som förbättrar livskvaliteten, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Sodexo har verksamhet i 56 länder och servar 100 miljoner människor varje dag, genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services. Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster. Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,