OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken. Vi söker för kunders räkning en självgående löneadministratör som skall ansvara för två förtetags löneutbetalningar. Du kommer att behöva arbeta ca 8 dagar/månad med möjlighet att till viss del planera dina arbetsdagar. Arbetet består av att registrera tidrapporter och reseräkningar, slutlöner, hantera rikskuponger, avstämning mot kund, utskick av lönespecifikationer, sammanställa kontrolluppgifter. Du kommer arbeta med Hogia Lön och Hogia Lön Plus. Som person skall du vara serviceinriktad, självgående och positiv. Det är viktigt att du är en ansvarsfull och flexibel person med stor vana från ditt yrke. Du ska helst kunna börja i mitten av december och kunna jobba ca 3-5 månader.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001