OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans och individ- och familjeomsorg. Vi är en kvalitetsaktör inom äldreomsorg och LSS-boenden samt har skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 14 000 medarbetare i Sverige och Norge som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Läs mer på www.humana.se
Humana Assistans söker erfaren Löneadministratör för tjänstemannalöner
Humana Assistans är Sveriges största företag inom personlig assistans och har sitt huvudkontor i Örebro. I Humana Assistans arbetar ca 220 tjänstemän och vår löneavdelning består av ca 20 personer. Vi söker nu en erfaren Löneadministratör att arbeta med lönehantering för våra tjänstemän. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse.
Arbetsuppgifter
Som löneadministratör kommer du ha övergripande ansvar för allt som rör löner och andra ersättningar för tjänstemännen inom Humana Assistans. Du kommer även ansvara för andra administrativa uppgifter som rör detta område såsom; administrering av företagets tjänstebilar, utförande av olika intyg. I rollen ingår även att driva olika projekt och arbeta med förbättringsarbete för att utveckla rollen och arbetet kring löner för tjänstemän.
Vem söker vi?
Vi söker dig som är driven och har förmåga att arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har tidigare ledarerfarenhet och/eller vana av att driva projekt då rollen innebär stort eget ansvar för utveckling inom löneområdet.
Du har erfarenhet av lönearbete och god kommunikationsförmåga. Du gillar problemlösning och tycker om när det händer mycket omkring dig. Du kan med enkelhet sätta dig in i nya arbetsuppgifter och är benägen att göra omprioriteringar. Då det periodvis är högt arbetstempo är det viktigt att du är stresstålig och initiativtagande. Vidare är du duktig på att analysera och strukturera arbetsuppgifter samt att du är serviceinriktad. Det är meriterande om du har erfarenhet av kollektivavtalsområdet Bransch E och lönesystemet Agresso.
Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, medarbetare och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat. Vi erbjuder ett omväxlande arbete på ett kontor med kunniga och trevliga kollegor i ett företag som präglas av ett stort engagemang för våra kunder och arbetsuppgifter.
Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning och tillträde sker enligt överrenskommelse. Tjänstgöringsgrad 100 %. Placeringsort Örebro
Sista ansökningsdag: 2016-08-03
Urval och intervjuer kommer ske löpande så därför ser vi gärna att du ansöker redan idag!
Du som söker kommer genomgå MAP och Matrigmatester.
För mer information om tjänsten kontakta Linn Landin, linn.landin@humana.se
Kontaktpersoner på detta företaget
anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator
Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig
Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig