Erfaren löneadministratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en löneadministratör till vår kund i Göteborg.
Uppdraget startar den 9/1 och pågår fram till den 31/8 -23 med goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som löneadministratör kommer du främst arbeta med lönehantering och anställningsfrågor i form av anställningsavtal.
Du har en central roll i organisationen vilket innebär daglig kontakt med chefer och medarbetare, kontakten sker via besök på kontoret, teams, e-post och telefon och kan handla om allt från tidredovisningsfrågor till hur man hanterar sitt friskvårdsbidrag.
Andra arbetsuppgifter som förekommer:

- Arbeta i lönesystem
- Läsa och tolka kollektivavtal/arbetstidsavtal
- Tidredovisning




Dina kvalifikationer

- Systemvana

- Erfarenhet av löne/HR-administration
- Arbetat med kollektivavtal
- Erfarenhet av arbete i lönesystem
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet som löneadministratör
- Eftergymnasial utbildning inom löneadministratör eller flera års yrkeserfarenhet inom löneadministratör
- Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i tal som skrift

Meriterande:
- Arbetat i affärssystemet Personec, IFS, Nekksus, Winlas
- Erfarenhet av MS Office, Excel


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, Roy.Hoang@Bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 november 2022
  • Ansök senast: 18 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024