Erfaren löneadministratör till Input Interiör i Göteborg

Erfaren löneadministratör till Input Interiör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Input interiör jobbar inom inredningsbranschen med huvudkontor i Göteborg. Löneavdelningen växer och vi behöver utöka med mer personal. Här får du ett spännande arbete med stora möjligheter till utveckling. Du får också möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats tillsammans med ambitiösa, engagerade och hjälpsamma kollegor i ett gott team! Låter det kul? Det är det! Tjänsten tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!



Hur ser en arbetsdag ut?

Som löneadministratör kommer du i första hand att ansvara för löneadministration och andra lönerelaterade arbetsuppgifter.

Du kommer bland annat att arbeta med:

* tidrapportering
* löneregistrering
* reseräkningar
* bokföring av löner
* semesterberäkning
* pension- och försäkringsrapportering
* personaladministration

Löneavdelningen består i dag av tre personer. Tillsammans med ekonomiavdelning har man 16 personer som närmaste kollegor som kännetecknas av driv och gott samarbete.

Vem är du?

Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenheter av lönearbete eller en utbildning inom löneadministration. Du har systemvana och goda kunskaper i Officepaketet. Har du tidigare arbetat i Visma Lön och Flex HRM ser vi det som meriterande.

Förutom goda kunskaper i svenska måste du känna dig bekväm med att kommunicera på engelska med kollegor från Finland, Norge och Danmark om du inte redan behärskar de nordiska språken.

Som person är du positiv, serviceinriktad, har lätt för att samarbeta, är en god kommunikatör och har hög integritet.


Vad kan Input Interiör erbjuda dig?

Input Interiör erbjuder en tillsvidareanställning på heltid. Företaget följer kollektivavtal, har frukost och friskvårdsbidrag.
Arbetstiderna är vardagar mellan 08.00 och 17.00 med viss möjlighet till flex. Arbetsplatsen ligger på Fältspatsgatan 2 i Högsbo och har trevliga lokaler. Totalt i koncernen jobbar idag drygt 650 personer och på kontoret i Göteborg är du en av 100 kollegor.

I tjänsten finns det möjlighet att utvecklas och arbeta med fler utmanande arbetsuppgifter. Företaget är expansivt, erbjuder en bra arbetsmiljö som präglas av samarbete över avdelningsgränserna och goda möjligheter till kompetensutveckling som bara är några av anledningarna till att de anställda trivs så bra på jobbet.


Om Input Interiör

Input Interiör är Nordens ledande och oberoende inredningskoncern som erbjuder behovsanpassade lösningar för kontor och näringsliv, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg.
Läs mer på deras hemsida www.inputinterior.se



Sök tjänsten i dag!

Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Jefferson Wells webbsupport på 0771-559920 eller via mail: contactcenter@jeffersonwells.se
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Fia Fagerlund, fia.fagerlund@jeffersonwellse.se. Gå gärna in på LinkedIn och lägg till Fia Fagerlund.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Vi ser fram emot din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Input interiör AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2022
  • Ansök senast: 21 februari 2022

Liknande jobb


Hedera söker löneadministratör!

Hedera söker löneadministratör!

27 november 2024

Löneadministratör till Zalaris!

Löneadministratör till Zalaris!

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024