OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Är du en person som vet att du skulle ge våra kunder den bästa servicen genom att finnas där som bollplank och kunna rådge våra kunder om vad de behöver redan innan de själva vet, då kan du läsa vidare.
Vi är ett modernt, väletablerat outsourcingföretag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder och det gillar du, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst. På Azets ser vi till att du får en bra arbetsmiljö i hemmet såväl som på kontoret.
Vår grupp består av ett tjugotal personer uppdelade i mindre team som sitter i både Solna och Uppsala.
I rollen hos oss kan du komma att arbeta med följande uppgifter:
Lönehantering
Effektivisering
Kundkommunikation
Systemutveckling, granskning av system, lönearter och processer
Workshops för att förtydliga och gå igenom svensk hantering av anställda
Rapporter, analys och lönebokföring.
Expatriathantering.
Stöd för teamledare i avancerad lönehantering.
Utredningar
Det vi behöver från dig är
Flera års erfarenhet från självständigt lönearbete, gärna från outsourcingbranschen
En utbildning inom lön från yrkeshögskola eller motsvarande
Erfarenhet av Hogia Lön plus
Excel vana, då vi hanterar en mängd data i detta program
Känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift då detta förekommer dagligen
Att du är så pass strukturerad och självgående att du kan planera och komma i mål med dina kunder utifrån de deadlines som finns
Vara teamorienterad och stötta där det behövs
Det här kommer vi ge dig
En fantastisk utvecklingsresa inom branschen
Möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom kompetensträdet (System, kund, HR mm)
Flexibelt arbete
Hälsofrämjande aktiviteter
Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Intresserad?
Skicka in ditt CV till oss och skriv några rader om varför just du skulle passa in hos oss.
Har du några funderingar innan du söker? Maila konsultchef Lena-Maria Liikanen på lena-maria.liikanen@azets.com eller liza.lindberg@azets.com (HR)
Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan.
Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com
Lönekonsult, löneadministratör, lönespecialist, löneassistent, lön, lönekoordinator, payroll, konsult
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046