OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vi söker dig som har goda kunskaper inom lön och systemet Agda för att täcka upp under semesterperioden vecka 27, 28, 29, 32. Det finns flexibilitet gällande antal timmar samt att man kan arbeta på distans delvis. Du kommer tillsammans med befintliga lönekonsult få en upplärning v.27 och därefter sköts lönearbetet på egen hand. Uppdraget ligger i centrala Stockholm.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Arbetsuppgifter:
Detta uppdrag kör man 400 löner i tidrapporteringssystemet Agda. Arbetet är brett och innebär daglig kontakt med chefer, medarbetare, HR och ekonomi m.fl. gällande frågor kring lön, avtals-, försäkrings- och pensionsfrågor och mycket annat. Alla rutiner finns på plats.
Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst några års erfarenhet som Löneadministratör / Payroll administrator. I rollen är det viktigt med erfarenhet av självständig lönehantering. Du har goda kunskaper i Agda och kan hantera alla frågor som rör lön. Vi ser att du erfarenhet av att arbeta med löner inom ett medelstort företag. Du har minst en YH-utbildning inom lön. Vi ser att du är en van användare av hela Office-paketet. Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i tal och skrift.
För att du ska trivas, tror vi att du motiveras av ordning och reda, du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Som person är du tydlig i din kommunikation, du är flexibel och har en stark känsla för service.
Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om oss:
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att leverera uppfattat värde.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg