OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Har du någon gång slagits av tanken när du köper varor eller tjänster, WOW, vilken service, vilket trevligt bemötande eller kanske tvärtom, känt irritationen över att så där hade jag aldrig betett mig, man hade väl kunnat få ett svar i alla fall..
Är du en person som vet att du skulle ge våra kunder den bästa servicen genom att finnas där som bollplank och kunna rådge våra kunder om vad de behöver redan innan de själva vet, då kan du läsa vidare.
Vi är ett modernt, väletablerat företag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder och det gillar du, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst, även om vi just nu uppmanar de flesta till hemmajobb.
Vår grupp består av ett tjugotal personer uppdelade i mindre team som sitter i både Uppsala och Solna.
Arbetet består till stor del av kvalitetssäkring och effektivisering av leverans ut mot kund genom automatisering och near-shoring till Azets verksamhet i Rumänien. Daglig kundkontakt med rådgivning/support till kundens kontaktperson och i specifika fall även direkt till anställda. Arbetet innebär också
Ansvar för dina kunder gällande service, lönsamhet, leverans och relation.
Resultatansvar för egna kunder
Att driva och utveckla kunden enligt uppsatta mål gällande effektiviseringar för att leverera enligt strategi
Det vi behöver från dig är
Cirka tre års erfarenhet från självständigt lönearbete, gärna erfarenhet av lönearbete på koncernnivå, men inget krav
En utbildning inom lön från yrkeshögskola eller motsvarande
Erfarenhet av Hogia Lön plus, gärna Agda också men inte ett krav
Excel vana, då vi hanterar en mängd data i detta program
Känna dig bekväm med att kommunicera på engelska i tal och skrift
Att du är så pass strukturerad och självgående att du kan planera och komma i mål med dina kunder utifrån de deadlines som finns
Vara teamorienterad och stötta där det behövs
Det här kommer vi ge dig
En fantastisk utvecklingsresa inom branschen
Möjlighet att fördjupa sig i någon av våra grenar inom kompetensträdet (System, kund, HR mm)
Flexibelt arbete
Hälsofrämjande aktiviteter
Ett härligt gäng med kollegor som hjälper varandra
Intresserad?
Svara på några korta frågor, CV tar vi i nästa steg.
Har du några funderingar innan du söker? Maila konsultchef Susanne Holmberg på susanne.holmberg@azets.com eller liza.lindberg@azets.com (HR)
Vi kallar till intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan.
Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046