OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du god erfarenhet av att arbeta som nämndsekreterare och goda systemkunskaper? Då kan du vara den vi söker!
Om uppdraget
Vår kund i Norrtälje söker en nämndsekreterare till två olika uppdrag: 14-21 december samt 11 januari till 30 april. Arbetet sker hos vår kund i Norrtälje, och är på heltid.
Dina arbetsuppgifter
Under perioden 14-21 december söker vi en nämndsekreterare som ska medverka på Val- och demokratinämndens sammanträde för att föra protokoll, arbetar förberedande inför kommunfullmäktige, för protokoll under kommunfullmäktige samt sköter efterarbete för kommunfullmäktige.
Från januari till april kommer arbetsuppgifterna vara löpande förekommande nämndsekreteraruppgifter: skicka kallelser, delta på beredningsmöten, sammanställa handlingar inför sammanträden, föra protokoll, protokollsgranska inför justering. Du ingår i kommunens nätverk för nämndsekreterare
Dina kvalifikationer
Krav för tjänsten:
- Mångårig kommunal erfarenhet som nämndsekreterare
- Mycket god erfarenhet av arbete i systemet Platina
- Mycket god erfarenhet av arbete i systemet Troman
- Mångårig erfarenhet av sedvanliga nämndsekretariatuppgifter inom områden Kommunfullmäktige, Kommunstyrelsen samt utskott.
- Dokumenterat god samarbetsförmåga med politiker och tjänstemän
- Eget driv och engagemang samt van vid självständigt arbete
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson