Erfaren nämndsekreterare sökes till Norrtälje

Erfaren nämndsekreterare sökes till Norrtälje

Arbetsbeskrivning

Har du god erfarenhet av att arbeta som nämndsekreterare och goda systemkunskaper? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund i Norrtälje söker en nämndsekreterare till två olika uppdrag: 14-21 december samt 11 januari till 30 april. Arbetet sker hos vår kund i Norrtälje, och är på heltid.

Dina arbetsuppgifter

Under perioden 14-21 december söker vi en nämndsekreterare som ska medverka på Val- och demokratinämndens sammanträde för att föra protokoll, arbetar förberedande inför kommunfullmäktige, för protokoll under kommunfullmäktige samt sköter efterarbete för kommunfullmäktige.

Från januari till april kommer arbetsuppgifterna vara löpande förekommande nämndsekreteraruppgifter: skicka kallelser, delta på beredningsmöten, sammanställa handlingar inför sammanträden, föra protokoll, protokollsgranska inför justering. Du ingår i kommunens nätverk för nämndsekreterare

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Mångårig kommunal erfarenhet som nämndsekreterare
- Mycket god erfarenhet av arbete i systemet Platina
- Mycket god erfarenhet av arbete i systemet Troman
- Mångårig erfarenhet av sedvanliga nämndsekretariatuppgifter inom områden Kommunfullmäktige, Kommunstyrelsen samt utskott.
- Dokumenterat god samarbetsförmåga med politiker och tjänstemän
- Eget driv och engagemang samt van vid självständigt arbete


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2022
  • Ansök senast: 21 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Utredare/nämndsekreterare

Utredare/nämndsekreterare

20 november 2024

Registrator

Registrator

19 november 2024

Vi söker en erfaren nämndsekreterare

Vi söker en erfaren nämndsekreterare

15 november 2024