OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetat som hyresadministratör och har erfarenhet av fastighetsförvaltning? Är självständig i ditt arbetssätt? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget
Vår kund inom flygbranschen söker nu en erfaren hyresadministratör. Uppdraget är på heltid och beräknas påbörjas 1 september 2021 och pågå till februari 2022. En säkerhetsprövning kommer göras innan anställning.
Dina arbetsuppgifter
Som hyresadministratör ansvarar du för den administrativa hanteringen av hyresavtal. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att registrera information i fastighetssystem, följa upp att korrekt debitering sker samt säkerställa korrekt underlag finns att tillgå, så som kundreskontra. Vidare kommer du att assistera förvaltarna med upplägg av hyresavtal, framtagande av avtalsnummer och besvara frågor från hyresgäster gällande avier och betalningar. Du kommer att ta fram rapporter inför detta arbete och bevaka betalningar. Fortsättningsvis kommer du att uppdatera processer och rutiner för en effektiv och kundanpassad hantering för att förbättra och utveckla hyresadministrationen.
Du förväntas hantera stor mängd avtal med hög kvalitet och stort kundfokus. Därför är du som person noggrann och effektiv. Du har även en hög nivå av självständighet och tar egna initiativ. Vidare har du god samarbetsförmåga samt är driven och prestigelös i ditt arbete.
Dina kvalifikationer
- Gymnasieexamen eller annan utbildning och/eller erfarenhet som bedöms likvärdig
- Minst sju års erfarenhet av rollen som hyresadministratör och liknande uppdrag
- Mångårig erfarenhet av fastighetsförvaltning, framförallt av kommersiella hyresavtal
- Erfarenhet från förvaltningsbolag och/eller fastighetsbolag
- Kunskap i hyresjuridik och hyresavtalsskrivning
- Vana av hyresadministrativa system
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Meriterande
- Erfarenhet av fastighetsförvaltning gällande bostads och fritidshusavtal
- Kunskap i LEB fastighetssystem
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson