Erfaren och driven supportmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Quinyx WFM är ett webbaserat personalhanteringssystem speciellt anpassat för personalintensiva branscher. Våra kunder finns främst inom restaurang, hotell och detaljhandel. Vår första kund var McDonald's som snabbt tog oss utanför Sveriges gränser. Vi vill kunna erbjuda våra kunder, både i Sverige och utomlands bästa möjliga support och behöver därför din hjälp!

En snabb tillväxt och flera större projekt har gjort att vi nu söker dig som vill vara med att förstärka vårt supportteam. Starka kundreferenser och en konkurrenskraftig teknisk lösning gör att vi ser en enorm potential i vår affärsidé. Vi rekommenderar dig att besöka http://www.quinyx.com för att titta närmare på vår applikation. Organisationen är fortfarande ung men växer snabbt, och vi är nu över 50 medarbetare i Stockholm. Vårt kontor ligger ett stenkast från Centralen i Stockholm.



Arbetsuppgifter

- Du kommer att ha en serviceinriktad roll där kundnöjdhet står i högsta fokus.

- Du kommer att hjälpa användare genom att över telefon, e-post och via vårt ärendehanteringssystem svara på frågor om applikationen

- Du kommer att hjälpa till med allehanda administrativa uppgifter på kontoret

- Du kommer att ha ett nära samarbete med andra avdelningar och bidra till att förbättra vår produkt



Vi söker dig

- Som är social, serviceinriktad och alltid strävar efter att bemöta kunden på bästa sätt

- Som har en god samarbetsförmåga och är organiserad även under stress

- Som gillar att ta egna initiativ och klarar av att ta eget ansvar hela vägen ut

- Som arbetar proaktivt och har en problemlösarmentalitet

- Som obehindrat kan kommunicera på både svenska samt engelska i både tal och skrift, då mycket av vår kundkontakt sker på engelska.



Vi är extra intresserade av dig

- Som har mer än grundläggande kunskap om datorer och teknik

- Som har arbetat med systemlösningar och har erfarenhet av kundsupport

- Som är pedagogisk, noggrann, flexibel och utåtriktad

- Som har ett stort intresse för IT och viljan att utvecklas tillsammans med oss





Granskning av ansökningar och kandidater sker löpande under processen och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.



Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Manager Customer Service Annika Kastlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quinyx AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 april 2014

Besöksadress

Vattugatan 17
STOCKHOLM

Postadress

Vattugatan 17
STOCKHOLM, 11152

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024