Erfaren och ödmjuk administratör sökes för omgående start i Linköping!

Erfaren och ödmjuk administratör sökes för omgående start i Linköping!

Arbetsbeskrivning

Är du en erfaren administratör som letar efter ett nytt uppdrag? Trivs du i en bred roll där du ansvarar för arbetsuppgifter av olika karaktär och svårighetsgrad? Då ska du söka dig till oss!

OM FÖRETAGET
Just nu söker vi på Lernia Bemanning en administratör för omgående start till en av våra kunder i Linköping. Uppdraget kommer vara en del av Lernias uthyrningsverksamhet, där du blir anställd av oss och arbetar som konsult hos vår kund. Här får du möjligheten att skapa erfarenheter för framtiden och knyta nya kontakter.

OM TJÄNSTEN
Du kommer att arbeta som administratör i en mycket bred roll där du bär ansvar för bland annat dokumenthantering, mötesadministration, projektadministration samt allmän administrativ stöttning. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av försändelser, koordinering av möten och informationsflöden, ekonomiuppföljning för projekt, fakturahantering, hotell- och resebokningar samt registreringar och beställningar i affärssystemet IFS. I din roll ingår även enklare arbetsuppgifter så som att serva med fruktkorgar, hålla ordning i fikarum och kontorsförråd samt dela ut post i postfacken.

Tjänsten är förlagd till dagtid med start omgående.

OM DIG
För att vara aktuell för tjänsten krävs:

• Körkort och tillgång till bli
• Mycket goda kunskaper i svenska, tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
• Fullständig gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
• God dator- och systemvana

Om du tidigare har arbetat i systemen IFS, Agresso eller Resax är detta meriterande - men inget krav.

Personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är noggrann, metodisk och strukturerad. Du har en god förmåga att prioritera och växla tempo efter arbetets förutsättningar och strävar alltid efter att nå uppsatta mål. Då du bär ansvar för att utföra flera uppgifter samtidigt är det viktig att du som person är självgående och kan skapa god struktur i ditt eget arbete, så att inget faller mellan stolarna. Du är kompetent, social och ödmjuk med en god förmåga att samarbeta.

OM ANSTÄLLNINGEN

• Placeringsort: Linköping
• Tjänstgöringsgrad: heltid, dagtid
• Tillträde: omgående
• Anställningsform: visstid

OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 7 juni 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024