OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Anatomic Sitt har sedan 1988 haft en vision om att med god kunskap och nytänkande skapa innovativa lösningar och hjälpmedel till funktionshindrade, både barn och vuxna.
Idag finns vi representerade i 26 länder och har dotterbolag i Danmark, Finland och Holland. Vi expanderat starkt både i Sverige och utomlands vilket gör att vi behöver förstärkning för att möta våra kunder på det sätt vi vill.
Vi söker nu en nyckelperson som ska arbeta på vår administrativa avdelning med fokus på order/kundtjänst och logistik.
Arbetsuppgifterna består bla. av orderhantering, enklare fakturering, följesedels- & tullhantering. Personen behöver ha god telefonvana.
Vi vill att du som söker till oss på Anatomic Sitt dessutom är glad och positiv både till ditt arbete och dina arbetskamrater. Engagemang, stresstålighet och har en förmåga att hjälpa till med det mesta - där det behövs. Det är viktigt att du kan arbeta både självständigt och i grupp. Som en i gänget ska du vara skärpt, snabb, affärsmässig och ha glimten i ögat. Du får gärna vara lite tekniskt lagd.
Vi ser oss själva som en stor familj och tar väl hand om dig som nyanställd för att du snabbt ska komma in i verksamheten och bli en i gänget. Vi erbjuder även goda framtidsutsikter för dig som klarar att axla de utmaningar som du ställs inför.
I tjänsten ingår i huvudsak följande arbetsuppgifter:
-Ta emot och registrera order/offerter till kund
-Boka transporter och utfärda transportdokument
-Fakturering
-Följa upp och ta ansvar för att leveranser når kund i tid
-Hantera fakturafrågor
-Ge kunderna snabb och rätt service
Intervjuer kommer att ske löpande. Ange gärna din nuvarande uppsägningstid.