OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du få chansen att arbeta som kundrådgivare/ ordermottagare på ett spännande bolag som är inne i sin tillväxt och utvecklingsresa? Då kan denna rollen vara något för dig.
Ansvarsområden
Som ordermottagare kommer du bland annat att arbeta med:
• Offertskrivning
• Orderinläggning
• Orderbekräftelse
• Fakturering
• Kundkommunikation och kundsupport
• Support till Key Account Manager
• Projektledning
Fokus ligger på kundkommunikation samt hantering av offerter och order och fakturor. I tjänsten ingår arbete som berör både interna och externa kunder. Du ansvarar för customer support processen och driver förbättringsprojekt som berör denna process.
Du fungerar även som en länk mellan produktion, säljare och våra kunder.
Företaget ligger idag i Köping och är cirka 70 anställda, efter sommaren ska företaget flytta till nya lokaler i Västerås. Bolaget arbetar med kundanpassade medicinska produkter för bland annat diagnostik.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Arbetstider
Heltid.
6 månader, med möjlighet till förlängning
Kvalifikationer
Vi ser att du har erfarenhet från liknande arbete inom orderhantering. Vidare har du goda kunskaper i MS Office-paket (t.ex. Excel, Word, Outlook, PowerPoint). Samt talar och skriver både på svenska och engelska.
Mediterande är om du har erfarenhet av kvalitetssäkringsarbete och kvalitetssystem, gärna relaterade till medicinteknik, dvs. ISO13485 och/eller 21CFR820 samt utbildning och/eller erfarenhet i projektledning.
Som person är du kundorienterad, du tycker om att arbeta i grupp samtidigt som du är prestigelös och ansvarsfull och kan arbeta självständigt.
Kvalifikationer:
- hög noggrannhet och integritet, men också analytisk förmåga i utredningsarbeten
- strukturerat och metodiskt arbetssätt samt administrativ förmåga
- god förmåga att arbeta självständigt, både när det gäller planering och genomförandet av
- gillar att jobba i förändring.
Ansökan
Behovet av kundrådgivare/ordermottagare är omgående.
Sista ansökningsdag är 2020-03-09, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ebba Jonasson, ebba.jonasson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044