OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 50-100%
Arbetsbeskrivning
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
- Stöd vid utformning av utvärderings-, ersättnings- och incitamentsmodeller
- Stöd och granskning vid framtagande av förslag till upphandlingsdokumentation (ej teknisk dokumentation)
- Stöd vid utformning av organisation och planering för genomförande av Strategisk partnerskap
- Deltagande vid diskussionsmöten med marknaden (tilltänkta kommande partners)
- Projektledning av vissa utredningsfrågor internt
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Utbildning
- Konsulten skall ha antingen juridisk, ekonomisk, ingenjörs utbildning på högskolenivå eller motsvarande erfarenhet.
Kompetens och erfarenhet
- Konsulten ska ha erfarenhet av rollen som partneringledare i anlägg-ningsbranschen. Minst 2 entreprenader.
- Konsulten ska ha erfarenhet av planering inkl utformning av utvärderings-, ersättnings- och incitamentsmodeller för entreprenad i partnering (samverkan), i anläggningsbranschen. Minst 2 entreprenader
- Konsulten ska ha erfarenhet av framtagande av förfrågningsunderlag för entreprenad i partnering, i anläggningsbranschen. Minst 2 entreprenader
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Konsulten bör ha erfarenhet av rollen som Strategisk Partneringledare i anläggningsbranschen.
- Konsulten bör ha erfarenhet av rollen som samverkansledare i anläggningsbranschen. Minst 4 entreprenader.
- Konsulten bör ha erfarenhet av entreprenad i samverkan baserad på AB04.
- Konsulten bör ha erfarenhet av planering inkl utformning av utvärderings-, ersättnings- och incitamentsmodeller för entreprenad i samverkan (partnering), i anläggningsbranschen. Minst 4 entreprenader.
Önskemål om personliga egenskaper:
- God samarbetsförmåga och initiativförmåga
- Skall kunna tillämpa ett coachande förhållningssätt till de projektledare hen stöttar.
- Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
- Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
- Arbetar självständigt och målinriktat
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström