OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för uppdrag hos kund en personaladministratör. Företaget är störst i Norden inom, familjejuridik, försäkring och begravning. Din roll Dina nya arbetsuppgifter kommer att bli att arbeta med administrativa uppgifter på personalavdelningen. Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter inom arbetsrätt, arbetsmiljö, förhandling och strategifrågor. Vidare kommer du att arbeta med rehabiliteringsfrågor, sjukstatistik, kollektivavtal och utbildningsadministration. Din profil Vi tror att du har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är en stor fördel om du har en grundläggande förståelse för arbetsrätt. Din personlighet präglas av en hög integritet och lyhördhet. Vi tror att du är en god administratör.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719