OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm, Distans
- Uppdragslängd: Ca. 1,5 år
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden söker en funktionell eBS expert som är specialist på funktionaliteten i Oracle eBS (Medea) och som kan konfigurera systemet för att passa in i verksamheten. Som funktionell eBS expert får du goda kunskaper om de verksamhetsprocesser som systemet skall stödja. Du för diskussionen med processägare, slutanvändare, lösningsarkitekter och utvecklare (eBS tekniker)
Kunden är i full fart med att digitalisera och automatisera sin verksamhet för att på bästa sätt möta kundernas behov vilket innebär att den funktionella eBS kompetensen kommer bidra väsentligt i det arbetet.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Grundläggande förståelse för det tekniska ramverket som Oracle eBS bygger på.
- Väl bekant med riktlinjer som gäller för att konfigurera lösningar och då tillägg görs till standardsystemets funktionalitet.
- Minst 5 års erfarenhet av Oracle eBS som funktionell eBS expert
- Minst 3 års erfarenhet av
- Huvudboken (GL) i eBS
- Kundreskontran (AR) i eBS
- Leverantörsreskontran (AP) i eBS
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från bank-, finans- eller myndighetssektorn.
- Erfarenhet av dokumentation enligt Oracle eBS standard.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Kunna arbeta i team med agila arbetssätt.
- Mycket god samarbetsförmåga
- God beslutsförmåga samt vara utvecklings- och resultatinriktad.
- Noggrann, analytisk och strukturerad
- Mycket god helhetssyn.
- Öppen för och bidrar aktivt till de förändringar som verksamheten och omvärlden kräver.
- Delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till andra.
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström