OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nordomatic är ett specialiserat tillväxt- och kunskapsföretag som hjälper fastighetsägare att med modern teknik sänka energiförbrukning och driftskostnader. Bolagets vision är att bli Global Impact Leader of Smart Buildings och vägen dit skall gå via organisk tillväxt såväl som genom förvärv. Idag har Nordomatic verksamhet i Sverige, Norge, Danmark, Storbritannien, Holland och Belgien. Nordomatic ägs sedan augusti 2020 huvudsakligen av Trill Impact som är ett tillväxtorienterat private equity-bolag med starkt fokus på hållbarhet. Detta innebär bland annat en målsättning om att samtliga bolag som Trill Impact investerar i ska bli förebilder inom hållbarhet och göra väsentliga och mätbara förbättringar inom FN:s globala hållbarhetsmål. Du kan läsa mer om dessa mål på https://www.un.org/sustainabledevelopment/.
.
Vill du vara med på Nordomatics spännande resa och verka inom en framtidsbransch där megatrender som IoT, hållbarhet, energibesparing och digitalisering blir din vardag? Vill du arbeta på ett ledande svenskt proptech företag där du har goda utvecklingsmöjligheter och där du äger din egen utveckling inom bolaget?
Om ja på ovan, då ska du absolut läsa vidare!
Nordomatic är idag Sveriges största oberoende specialist inom klimatsmart fastighetsautomation. Vi växer både inom Sverige, Norden och i övriga Europa. Vi söker nu en erfaren Project Manager med erfarenhet från vår bransch, som vill vara med och bidra till utvecklingen av vår växande verksamhet i Malmö. Affärsområde Väst har kontor i Malmö, Helsingborg, Göteborg och Borås. Denna tjänst är placerad i Malmö för att täcka vår verksamhet inom Malmö området.
Rollbeskrivning
Som Project Manager ansvarar du för projektens genomförande och ekonomiska resultat. Du arbetar proaktivt från upphandling, planering, resurstillsättning till att driva projekten framåt. Du genomför löpande avstämningar med entreprenörer, leverantörer, intern personal samt slutkund. Hos oss får du möjlighet att arbeta i och leda spännande projekt inom fastighetsautomation och hjälpa våra kunder att få smartare byggnader. Projektens storlek varierar.
Läs gärna mer på vår hemsida om projekt vi redan genomfört: https://nordomatic.com/se/
Vi erbjuder dig följande
* En intressant teknisk roll och en arbetsmiljö fylld av tekniska utmaningar.
* Arbetsglädje och möjlighet till personlig utveckling inom Nordomatic.
* Ett arbete inom ett innovativt samt marknadsledande svenskt proptech företag inom en framtidsbransch där avancerad teknik och energibesparingar är vår vardag.
* På Nordomatic hjälps vi åt, har korta beslutsvägar och en stark teamkänsla med ett gemensamt mål att lyckas tillsammans.
Erfarenhet som krävs
För att lyckas och trivas i rollen som Project Manager har du:
* Flera års erfarenhet av projektledning.
* Stort tekniskt intresse samt har affärsmanskap och är en god kommunikatör.
* Erfarenhet inom entreprenad, fastighetsautomation, drift och underhåll och en god branschkännedom inom VVS-system, konstruktion, projektering.
* Körkort (erfordras till alla våra tjänster).
* Erfarenhet kring ekonomisk uppföljning via ERP-system.
Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är initiativtagande, målmedveten och lösningsorienterad. Du arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under stressiga perioder och värdesätter alltid god kvalité och ett gott slutresultat. Du är nyfiken i din personlighet och har goda ledaregenskaper och känner dig trygg i rollen som ledare.
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och profil till den här tjänsten. Att vara anställd hos Nordomatic kan innebära att du behöver ge ditt samtycke till sekretessbevis och registerkontroll.
Om du vill bli en del av ett växande svenskt proptech företag med en stark hållbarhetsprofil och många utvecklingsmöjligheter ska du börja jobba hos oss på Nordomatic.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Kollega och du är välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733- 67 06 60 vid frågor. Sista ansökningsdag är den 16 juni, men ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ny Kollega skapar nya möjligheter och växtkraft mellan människor och företag främst inom Öresundsregionen men även i Göteborg och Stockholm. Vi levererar kundanpassade tjänster inom: Rekrytering - Search - Personaluthyrning - Interim. Vi är medlem i Kompetensföretagen och blev i oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på vår hemsida nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.