Erfaren Projektadministratör med erfarenhet från offentlig sektor

Erfaren Projektadministratör med erfarenhet från offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Är du en projektadministratör med minst fyra års erfarenhet från offentlig sektor.

Start mars, heltid, tillsvidare.

Dina arbetsuppgifter kommer vara följande, men inte begränsade till nedan:

- hantera administrativa frågor och lösa uppkommande frågor
- dokumenthantering
- diarieföring
- skriva protokoll
- fakturahantering
- introducera nyanställda
- hantera praktiska administrativa uppgifter i samband med nya/avslutade projektmedlemmar
- konsultavrop
- behörighet administration
- mötesdokumentation
- ansvara för kallelser
- arkivering
- ta fram ledningsgruppsmaterial
- hantera mötesrum
- resebokningar
- hantera funktionsbrevlåda


Vi söker dig som har följande kompetens och erfarenhet:

- erfarenhet från rollen som projektkoordinator/projektadministratör i minst fyra år
- minst åtta års erfarenhet av rollen som administratör varav fyra år inom offentlig sektor/myndighet
- minst två års erfarenhet av dokumenthanteringssystem inom offentlig sektor/myndighet
- Gymnasieutbildning
- erfarenhet av ATLAS eller Project Place är meriterande
- erfarenhet av fakturahanteringssystem


Som person behöver du vara noggrann och ha öga för detaljer.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.



Cv behöver vara på svenska
Varmt välkommen med din ansökan!



Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2021
  • Ansök senast: 26 februari 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024