OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och självgående administratör med erfarenhet av arbete inom projekt? Stimuleras du av varierande arbetsuppgifter? Söker du dessutom arbete i Örebro? Då har vi tjänsten för dig! Perido söker en person till ett dynamiskt statligt verk vars lokaler är placerade i Örebro. Här kommer du att jobba som administratör inom ramen för ett projekt. I rollen som Projektadministratör kommer du att verka i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Ena dagen kanske du är delaktig i tid- och resursplanering. Medan du nästa dag får i uppgift att anordna ett möte, där allt som planering, inbjudningar och lokalbokningar ingår. Du kommer även ha arbetsuppgifter såsom att assistera under möten, sköta fakturor och göra annan dokumenthantering. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av arbete inom Projektadministration - Goda datorkunskaper, gärna MS Project - Grundläggande kunskaper i ekonomi - Meriterande med erfarenhet av projektmodeller - Du uttrycker dig väl i tal och skrift Du är en driven och social person som är engagerad i allting du gör. Du trivs bäst i en miljö där du får arbeta och umgås nära andra människor och du tycker det är roligt med samarbete! Vidare är du självständig i ditt eget arbete samt har ett öga för vad som behöver göras och tar även initiativ till att få det gjort. Du är även noggrann och är flexibel i den bemärkelsen att du kan anpassa dig efter projektets skiftande krav.