OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 12 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden är i en intensiv fas och har startat upp utrednings- och projekteringsuppdrag. Initialt fokus: utredningar (utformning och genomförbarhet) i planering, samt hantering av formella processer, intressentdialog m.m. som krävs i plan- och miljöprövningsprocess. Avdelningen behöver nu därför stärka upp organisationen inom denna projektenhet. Du kommer att ha ett stort ansvar för intressentdialog (som i detta skede till stor del rör planprocessen). Rollen utgör framförallt en viktig part i samverkan/dialog med myndigheter.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 9 års erfarenhet av arbete i planskedet av transportinfrastrukturprojekt, varav minst 3 års erfarenhet av projektledning/uppdragsledning.
- Erfarenhet av arbete i planskedet i minst 3 stora eller komplexa infrastrukturprojekt (väg eller järnväg).
- Stor vana av intressentdialog. Med stor vana avses minst 5 års erfarenhet av dialog och samverkan med kommuntjänstemän och intressenthantering i infrastrukturprojekt (planeringsskedet).
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet av arbete i beställarorganisation som resurskonsult eller anställd.
- Erfarenhet av minst 1 spårutbyggnadsprojekt.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten.
- Kommunikativ.
- Samarbetsförmåga.
- Lyhördhet.
- ”Ordning och reda”.
- Effektiv.
- Målinriktad.
- Kan arbeta självständigt och kan hantera arbete i en miljö där förutsättningarna förändras.
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström