OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker en erfaren receptionist!Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Nu behöver vi en receptionist till en av våra entreprenader i Uppsala.Uppdraget är ett vikariat för en föräldraledighet med start omgående. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av: - ta emot besökare (såväl svenska som engelska) - svara i telefon - hantera post.Vem söker vi?Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av att arbeta i reception och vana av växelsystemet alcatel.Vidare har du en hög servicenivå, är utåtriktad, noggrann samt strukturerad i ditt arbetssätt.Då du kommer ha kontakt med såväl svenska som utländska kunder är det ett krav att du har goda språk- och kommunikationsfärdigheter samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco, och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag.Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.Är du intresserad?Ansökan ska vara inne senast 24/8.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.