Erfaren receptionist

Erfaren receptionist

Arbetsbeskrivning

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Inledning

Då en av våra medarbetare ska gå på föräldraledighet söker vi en positiv och engagerad medarbetare som drivs
av att ge det lilla extra varje dag.

I rollen blir du vår kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en välkomnande
serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Som receptionist arbetar du med många och
varierande arbetsuppgifter. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och
att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats för såväl medarbetare som för besökare. Tjänsten är delad mellan receptionen och Print&Binding .

Exempel på arbetsuppgifter

• Att på ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda kunden och kundens besökare
• Besvara telefonsamtal och meddelandehantering
• Hantera behörigheter
• Post- och pakethantering
• Boka konferensrum
• Hantera felanmälningar
• Binda företagspresentationer
• Övriga administrativa arbetsuppgifter

Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde
förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är
prestigelös och vill ta ansvar för hela kontorsdriften och som uppskattar ett omväxlande arbete.

Kvalifikationer

Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som
företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Du har en kod kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har goda IT-kunskaper och god systemvana.

Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna som receptionist eller liknande. Du trivs med att fatta egna beslut och har en god organisatorisk förmåga.

Du delar våra värderingar
ärlighet, entreprenörskap, ansvar, kvalitet och gemenskap.

Vi erbjuder

Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktig del i att nå ISS och
kundens mål. Du blir utöver en representant för ISS gentemot kunden ett ansikte utåt även för
kunden. ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom brett varierande områden.

Anställningens omfattning

Tjänsten är ett vikariat på ett år, med goda möjligheter till förlängning,
Anställningens omfattning är heltid och arbetstiden är i huvudsak förlagd till dagtid. Placeringsort är
Stockholm.

Tillträde enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan, dock senast 7 juli 2023. Vid frågor om tjänsten kontakta Sara Vikström , tel: 0734360339

Rekrytering sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com /jobba hos oss/se våra lediga jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Facility Services AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2023
  • Ansök senast: 7 juli 2023

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024