OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i augusti. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist på deltid till vår kund som är ett investmentbolag. Det är ett erkänt och etablerat investmentbolag som värderar kundfokus och professionalitet högt. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm.
I rollen som receptionist kommer du att ansvara för receptionen så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten och se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service. Tjänsten passar dig som vill arbetar deltid och brinner för att leverera service i toppklass, sprida glädje och energi. Tjänsten är på deltid och arbetstiderna är måndag-fredag klockan10:00 - 15:00, med viss flexibilitet. Önskemålet är att du startar i augusti.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
Välkomna besökare
Växel- och mejlhantering
Förberedelsen inför möten och konferenser
Posthantering och boka bud
Hålla snyggt och rent på kontoret
Avlasta medarbetare med olika arbetsuppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare arbetat som receptionist
Har goda kunskaper inom Officepaketet
Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Brinner för att ge god service
Det är meriterande om:
Du tidigare har arbetat inom finans- eller juristbranschen
Som person är du positiv, självgående och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, noggrann och flexibel. Du är ansvarsfull och trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines samt har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04