OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014, 2015, 2016 och 2017.
Om tjänsten
Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvar för receptionen och servicen på arbetsplatsen. Du bemöter medarbetare och besökare genom att leverera service i världsklass. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Arbetet innebär ett stort mått eget ansvar men även stor frihet att själv strukturera tid och arbetsuppgifter utifrån överenskommen planering. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger.
Vem är du?
Är du en fena på serviceoch har tidigare erfarenhet av att gebesökare och anställda en upplevelse utöver det vanliga? Du kommer ansvara fördenna upplevelse hos en av våra kundervilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. Du har tidigare erfarenhet av receptionsarbete,är flexibel och alltid redo att leverera det lilla extra samt är positiv, har skinn på näsan och är lösningsorienterad. Du talar flytande svenska och även bra engelska.
Arbetstid
Anställningen är en ca 90 % anställning med start omgående.Arbetstiderna är förlagda till kontorets öppettider och arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm.Är du vår nya servicekonsult/receptionist, ansök med CV och personligt brev till oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold