OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m).Att arbeta hos oss innebär långsiktighet och trygghet.Nu söker vi en receptionist på deltid till vår kund på söder i Stockholm!Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för receptionen och tjänsten innefattar arbetsuppgifter såsom att: -Ta emot besökare -Posthantering -Beställning av kontorsmaterial m.m. -Se till att kontoret i sin helhet ser rent och välkomnande ut -Konferens, dvs.beställning av mat, koka kaffe, plocka undan m.m. Du kommer även att vara den som har kontakt med olika leverantörer inom bland annat städ och kontorsmaterial. Som receptionist är du ansiktet utåt och representerar företaget både personligen och via telefon. Vem söker vi?Du har en klar gymnasieutbildning och erfarenhet av rollen som receptionist och trivs med de arbetsuppgifterna.Vidare har du goda datakunskaper samt goda kunskaper i engelska. Vi söker dig som är representativ, mycket serviceinriktad och kontaktskapande.Du har en positiv inställning, är ordningsam och kommunikativ.Vidare är det även mycket viktigt att du är flexibel, prestigelös och du gör gärna det lilla extra.Viktigt är att du trivs i rollen som receptionist! För att passa i rollen som konsult har du lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i olika företagskulturer är det här en tjänst för dig så sök redan idag.Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten ska tillsättas omgående och är tillsvidare.Tjänsten är på 75 % och tillsvidare, för rätt person finns eventuell möjlighet till anställning hos kund. Är du intresserad?Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Välkommen in med din ansökan!